Jelikož jsou reklamní předměty stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak podpořit prodej nebo jak upevnit či zlepšit vztahy se zákazníky nebo obchodními partnery, je pochopitelné, že do nich stále nejedna společnost investuje. Bohužel výroba reklamních předmětů by neměla být věcí, kterou budete řešit na poslední chvíli. Jedna věc je vyrobit reklamní předmět, druhá věc je vyrobit takový reklamní předmět, který obdarovaný bude používat a který se tak stane doslova chodící reklamou Nesmí se zkrátka zapomenout na ten hlavní účel reklamních předmětů, a sice že je to především reklama.
Aby reklamní předměty, ať už budete investovat do propisek, bloků nebo do parkovacích hodin, byly skutečně efektivní propagací vašeho podniku nebo služby, kterou poskytujete, je důležité se vyvarovat několika chybám. Jakým?
Respektujte cílovou skupinu
Nerespektování cílové skupiny vede jenom k tomu, že reklamní předměty jsou vyrobeny zbytečně. Nelze cílové skupině, která je starší šedesáti let, dát USB flash disky. Ti nejvíce ocení propisky, bloky nebo hrníčky. Pokud však máte cílovou skupinu od patnácti do třiceti let, pak jsou zmiňované USB flash disky opravdu skvělou volbou.
Při výběru reklamních předmětů má cílová skupina poslední slovo. Proto se jí nezapomeňte zeptat dřív, než odešlete objednávku.
Stále stejné reklamní předměty
Čili takzvaná rutina. Rutina zabíjí, a to platí ve všech aspektech lidského života. Ať už mluvíme o pracovní rutině nebo o rutině v osobním životě, nikdy to nevěstí nic dobrého. A to platí i v případě, že nabízíme stále stejné reklamní předměty. Je třeba změnit svůj merch. Odrazte se například od ročního období, které venku panuje a které má velký vliv na výrobu reklamních předmětů. Zatímco v zimě se preferují škrabky na sklo s logem společnosti, během léta se preferují spíše reklamní lehátka.