Rutina či nerespektování cílové skupiny. Časté chyby, kterých se podnikatelé dopouští při výrobě reklamních předmětů

Jelikož jsou reklamní předměty stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak podpořit prodej nebo jak upevnit či zlepšit vztahy se zákazníky nebo obchodními partnery, je pochopitelné, že do nich stále nejedna …

Rutina či nerespektování cílové skupiny. Časté chyby, kterých se podnikatelé dopouští při výrobě reklamních předmětů celý článek

Fyzická potyčka na pracovišti a její následky. Jedná se o pracovní úraz a musí to řešit zaměstnavatel?

Nejednou se stalo, že si zaměstnanci ve firmě nesedli tak, že se na pracovišti porvali. I když se zaměstnavatel snaží na pracovišti nastolit opravdu příjemné pracovní podmínky a přátelskou atmosféru, …

Fyzická potyčka na pracovišti a její následky. Jedná se o pracovní úraz a musí to řešit zaměstnavatel? celý článek