Investiční skupina DRFG Davida Rusnáka představuje firmu Libli

Libli je nová telekomunikační společnost, která vznikla v první den roku 2019 konsolidací firem spadajících pod Suntel Net. Tím vznikl druhý nejsilnější poskytovatel internetu na Moravě, protože Libli aktuálně nabízí svoje služby zhruba sto tisícům zákazníků. Firma si ovšem dala ambiciózní plán, do konce roku počet zákazníků zdvojnásobit.

Provider Libli patří do skupiny DRFG

Zajímavým názvem, který vznikl spojením počátečních slabik slov – LIdskost a BLÍzkost, chce společnost upoutat pozornost a zároveň se chce odlišit od názvů konkurenčních značek. Zájem podle diskuzí vzbuzuje barevné logo, které symbolizuje dvě postavy, které se přibližují, ale zároveň vypadá jako smajlík. Zákazníci ho mohou vidět na zhruba flotile nově polepených aut, která jezdí po moravských silnicích.

Provider, který patří do investiční skupiny Davida Rusňáka, chce lidem nabídnout osobní přístup a nadšení místních poskytovatelů internetového připojení, proto bude na trhu někde uprostřed. Už není malých providerem bez peněz na inovace, který nemůže svým zákazníkům poskytnout nejlepší služby, ale není ani nadnárodní firmou se sídlem v zahraničí. Libli chce být zkrátka seriózní lokální značkou, která poctivě a srozumitelně uvádí ceny a parametry produktů a služeb.

Nejoblíbenější v regionu

Libli chce být v regionu svého působení také nejoblíbenější značkou. Zároveň chce ale zákazníkům poskytovat ty nejkvalitnější a nejmodernější služby a současně také nejlepší zákaznický servis s lidským přístupem. Touto filosofií lidského a férového přístupu se řídí celá investiční skupina DRFG Davida Rusňáka. Proto chce Libli kromě poskytování internetu, také zlepšovat prostředí, ve kterém působí. Protože sepjetí s regionem je důležité nejen pro samotnou firmu, ale také pro celou investiční skupinu DRFG.