Začněte posilovat imunitu před zimou! Jak na to?

A už je to tu zase – sychravý podzim ukazuje svou sílu a nejskloňovanějším slovem mezi lékaři se stává imunita. Je nutné si uvědomit, že aby vás její síla ochránila před nachlazením, angínou nebo chřipkou, je potřeba s jejím posilováním začít právě nyní. Co konkrétně zařadit do jídelníčku a jak a kde se správně začít hýbat?

Každodenní příval vitamínů

Imunitní systém funguje jako obranný mechanismus, který do těla buď vůbec nepustí, nebo rychle likviduje viry, bakterie a jiné nepřátele. Vyžaduje to velkou sílu, proto je nutné do těla dostat nejvíce paliva v podobě vitamínů a minerálních látek. V první řadě se zaměřte na vitamíny z ovoce. Ideálně si udělejte zásoby jablek, které obsahují vitamín C, naučte se jíst také citrusy.

Velké množství tohoto potřebného vitamínu je také v šípku – ideálně obden vypijte šálek šípkového čaje, který si připravíte louhováním za studena. Pro organismus je také velmi důležitá kyselina pantothenová (vitamin B5). Hojně se vyskytuje v luštěninách nebo mase. Je nezbytná, protože se podílí na snižování únavy a vyčerpání. Současně je nutné se vyvarovat věcem, které imunitní systém oslabují. Jaké to jsou? Čtěte v tomto článku.

Cvičení v nejlepší společnosti

I vaše tělo musí být silné, začněte se co nejdříve hýbat. Aby vás neodrazovalo „psí“ počasí, zvolte si jako podzimní a zimní sport č. 1 posilování. Mezi jeho výsledky se řadí krásně vypracovaná postava, a to určitě chcete. Kam zajít? Pokud jste z Prahy, nadchne vás Kentoya Fitness posilovna Praha 10.

Právě zde jako trenér působí mistr kulturistiky Lukáš Osladil. Kromě kvalitních strojů nabízí fitness centrum Praha 10 zázemí pro odpočinek. Najdete zde například solárium, můžete zajít na masáže. A jestliže z Prahy nejste, nevadí, určitě i ve vašem okolí najdete místo, kde se budete cítit příjemně, a cvičení vás bude bavit.