Jak mít úspěšnou marketingovou strategii SEO?

Jen málo uživatelů se podívá dál než na první stránku výsledků vyhledávání. To znamená, že pokud se neumístíte na předních místech, přicházíte o cennou návštěvnost, potenciální zákazníky a příjmy pro vaši firmu.

Pevná strategie optimalizace pro vyhledávače (SEO) vám naštěstí může pomoci umístit se na předních místech ve výsledcích vyhledávání. Tvorba marketingovej stratégie nemusí být nic složitého. Podívejme se na základy SEO.

Relevantní dlouhá klíčová slova

Pokud chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova související s vaší společností, musíte se na ně zaměřit v obsahu webu, v názvech stránek, meta popisech a dalších položkách. Chcete-li ze své marketingové strategie SEO vytěžit maximum, zaměřte se na relevantní dlouhá klíčová slova. 

Dlouhá klíčová slova obsahují tři a více slov, například „PZS – pracovná zdravotná služba„. Když lidé hledají dlouhá klíčová slova, budete moci lépe rozpoznat jejich záměr při hledání.

Kvalitní obsah stránky

Vlastní obsah stránek je zásadní pro umístění ve výsledcích vyhledávání a pomáhá potenciálním zákazníkům dozvědět se více o vaší firmě. Marketing obsahu vám umožní sdílet s publikem své znalosti a zkušenosti. 

Průzkum klíčových slov vám pomůže najít nová témata. Ty vám poskytnou výchozí bod pro tvorbu hodnotného obsahu, který vaše publikum hledá.

Rychlé načítání webových stránek

Většina uživatelů očekává, že se vaše webové stránky načtou do tří sekund, a pokud se tak nestane, odejdou. Když uživatelé navštíví vaše stránky, chtějí se rychle dostat k informacím. Nenechte je čekat.

Design zaměřený na uživatele

Design zaměřený na uživatele je jednou z nejdůležitějších součástí marketingové strategie SEO. Pokud máte dobře navržené webové stránky, které se vašim uživatelům snadno používají, je pravděpodobné, že na nich zůstanou déle. Čím déle jsou na webu, tím větší je pravděpodobnost, že si něco koupí.

Místní SEO

Když optimalizujete pro místní SEO, pomáháte své firmě oslovit místní potenciální zákazníky. Jak tedy optimalizovat pro místní vyhledávání? Když uživatelé provedou místní vyhledávání, vygeneruje se okno se seznamem tří podniků v okolí. Pokud chcete, aby se vaše firma v seznamu objevila, musíte začít registrací firemního profilu v Google Business.

Tento bod není relevantní, pokud provozujete například online e Tipos casino. Vaše poloha nehraje roli.