Snídaně je základ dne!

K tomuto jsme vedeni již od útlého věku našeho života. Ovšem snídaně by měla být také zdravá a měla by mít vyvážené množství živin. Níže Vám sdělím pár tipů na zdravou a chutnou snídani.

snídaně

1) Ovesné vločky

  • Tento pokrm mnohým lidem chutná a jiným zase nikoliv. Většina lidí, kterým nechutná jej však neumí správně připravit.
  • Mým tipem je vločky před vařením namočit, alespoň na pár desítek minut.
  • Následně můžeme přilít mléko (není nutné, ale je to chutnější).
  • Přidejte další suroviny dle vlastní chuti. Vhodné kombinace jsou například:
    • jablko, skořice, med
    • banán, holandské kakao, med
    • lesní ovoce
  • Za stálého míchání vařte cca 4 minuty.

2) Vaječná míchanice

  • Tato snídaně je také velmi chutná a výživná. Existuje nespočet variant, jak tento pokrm připravit.
  • Na másle restujeme jemně nakrájenou cibulku. Následně postupně přidáme další suroviny (například šunku, houby, ovesné vločky, zeleninu) a také zlehka restujeme.
  • Následně vše zalijeme rozšlehanými vejci a za stálého míchání necháme vajíčka srazit.
  • Servírovat můžeme například s Racio chlebíky nebo celozrnným pečivem, posypané sýrem.

3) Ovocný salát s jogurtem

  • Velmi jednoduchá snídaně. Nakrájíme ovoce různého typu do mísy. Následně všechno ovoce polijeme bílým jogurtem (chutný je také bílý řecký jogurt). Poté můžeme pokapat medem, posypat kakaem nebo přidat cokoliv dle naší chuti.
  • Velmi výživná, zdravá a rychlá snídaně.

4) Proteinový koktejl

  • Pokud patříte mezi aktivně cvičící jedince, kteří používají protein jako doplněk stravy, je toto rychlá a výživná snídaně.
  • Můžete vmixovat například banán, borůvky nebo jiné ovoce.
  • Pokud Vám dělá problém přijmou vločky v klasické podobě, můžete vločky rozmixovat na prášek, vmíchat protein, ovoce a následně zamíchat v shakeru nebo mixéru s vodou.

5) Cottage sýr

  • Patří také mezi velice zdravé snídaně, bohaté zejména na bílkoviny.
  • Možnost ochutit sýr na slano (trošku soli, cibulka, šunka) i na sladko (skořice, ovoce, kakao).
  • Můžeme zajíst celozrnným pečivem nebo Racio chlebíky.

Ke každé snídani můžete přidat hrnek kávy, čaje nebo skleničku džusu. Důležité je také dodržovat pitný režim!

Zdravá snídaně Vám pomůže parádně zahájit Váš den, nakopne Vaše tělo i mysl a dodá potřebnou energii. Snídaně by měla být základem každého dne a proto na ní nezapomínejme!

Přeji Vám dobrou chuť!

Redakce Press-Media

Doporučuje další zajímavé články na mediích

Aktualitycz.cz

Press-Media.cz

Centrum-Zprávy.cz